استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

پله مي‌گويد رونالدو در چند سال گذشته توانسته با عملکرد بي‌نظير خود، خودش را برتر از ليونل مسي نشان دهد.


کريستيانو رونالدو، مهاجم پرتغالي در سال 2013 موفق شد در نهايت پس از چهار سال با کنار زدن ليونل مسي به عنوان "برترين بازيکن فوتبال جهان" انتخاب شود. او نمايش خوب خود را در سال 2014 نيز ادامه داد و موفق شده است با بازي‌هاي خوبش فاصله رئال مادريد و بارسلونا را در ليگا کاهش دهد.

به نقل از ايسنا،پله، اسطوره فوتبال برزيل در پاسخ به سوالي درباره مقايسه کريستيانو رونالدو و ليونل مسي، گفت: رونالدو در دو، سه سال گذشته عملکرد خوبي در تيمش داشته و به نظر من توانسته خود را بالاتر از ليونل مسي به عنوان بهترين بازيکن جهان معرفي کند. فکر مي‌کنم در حال حاضر بي شک رونالدو بهترين بازيکن جهان باشد.

پله در ادامه گفت: ليونل مسي پنج سال استثنايي را در بارسلونا پشت سر گذاشت، اما در دو سال گذشته و امسال او مشکل داشته و بيشتر با مصدوميت دست و پنجه نرم کرده است. او بازي‌هاي خيلي کمي در اين فصل براي تيمش بازي کرده است.

رونالدو در سال 2013 عملکرد بسيار خوبي در ليگا داشت و طي 59 بازي موفق شد 69 گل را به ثمر برساند. او اين فصل 14 گل بيشتر از ليونل مسي در رقابت‌هاي ليگا به ثمر رسانده است و "آقاي گل" رقابت‌ها محسوب مي‌شود.

پله در پايان گفت: مسي کارهايي را در زمين مسابقه انجام مي‌دهد که من زماني که در سانتوس بودم انجام مي دادم. رونالدو بر خلاف مسي يک قدم جلوتر بازي مي‌کند بنابراين فکر مي‌کنم رونالدو بازيکن مهم‌تري باشد که گل‌هاي بيشتري را به ثمر مي‌رساند.

پله که در مراسم "برترين‌هاي فوتبال جهان" موفق شد اولين توپ طلاي افتخاري را کسب کند جايزه برترين بازيکن فوتبال جهان را به کريستيانو رونالدو پرتغالي اهدا کرد.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان